رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ حمید هیراد پیرم درآمد

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۱ ب.ظ

دانلود آهنگ حمید هیراد پیرم درآمد

کاربران گرامی در این ساعت از روز دانلود آهنگ شنیدنی ” پیرم درآمد “ ♪ هرچه ماندم خبری از تو نیامد من از این بی خبری پیرم درآمد ♪ با صدای خواننده محبوب حمید هیراد به همراه متن ترانه لینک مستقیم با دو کیفیت 128 / 320 از آبا موزیک

Download New Music Hamid Hiraad / Piram Daramad From Aba-Music.ir

دانلود آهنگ حمید هیراد پیرم درآمد

متن آهنگ پیرم درآمد حمید هیراد

هرچی که از عشق گفتی عاقبت انکار کردی
مگه تو مرهم نبودی تو مرا بیمار کردی
آرزوهایم برایت همگی نقش بر آب شد
تک تک خاطره هایت بی تو حسرت و عذاب شد
هرچه ماندم خبری از تو نیامد
من از این بی خبری پیرم درآمد
هرچه ماندم دلبر روزای شیرین
تو نیامدی و من صبرم سرآمد

کاش میدیدی که بی تو
من چه دردی میکشم
هرکجا یادت میوفتم آه سردی میکشم
بی محابا با تو بودم جان من رفتی چرا
حرف رفتن را که گفتی ناگهان کشتی مرا
هرچه ماندم خبری از تو نیامد
من از این بی خبری پیرم درآمد
هرچه ماندم دلبر روزای شیرین
تو نیامدی و من صبرم سرآمد

حمید هیراد پیرم درآمد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۹
حسین عبدی

حمید هیراد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی