رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ حمید هیراد کنارم باش

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ حمید هیراد کنارم باش

در این لحظه همراه ما باشید با دانلود آهنگ شنیدنی ” کنارم باش “ ♪ تو کنارم باش دار و ندارم باش بده دستاتو به من قلبم میدم جاش ♪ با صدای خواننده محبوب و خوش صدا پاپ حمید هیراد به همراه متن ترانه و لینک مستقیم با دو کیفیت از آبا موزیک

تنظیم کننده: فرشاد یزدی | موزیک: حمید هیراد

Download New Music Hamid Hiraad / Kenaram Bash From Aba-Music.ir

دانلود آهنگ حمید هیراد کنارم باش

متن آهنگ کنارم باش حمید هیراد

|—♪♪ ABA-MUSIC ♪♪—|

ماه شدی گمراه شدم دلم رفت برای خنده هایت
ای نفسم زندگیم به کی بگم مردم برایت
عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده
عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده
────
تو کنارم باش دار و ندارم باش
بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

|——♪♪ ♫♫ ♪♪——|

بنده جان ز خم سلسله موی کسیست
زخم جانم ز کمان خانه ی ابروی کسیست
شب ز خم چون گذارنم من تنها مانده
ای خوش آن کس که شبش تکیه به پهلوی کسیست
────
عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده
────
تو کنارم باش دار و ندارم باش
بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

|—♪♪ ABA-MUSIC ♪♪—|

حمید هیراد کنارم باش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۴
حسین عبدی

حمید هیراد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی