رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دانلود آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

در این ساعت از آبا موزیک شنونده آهنگ قشنگ و شنیدنی ” رز مشکی “ ♪ بوی رز مشکی میدی عطر تنت میگه میری ♪ با صدای خواننده محبوب و خوش صدا کسری زاهدی باشید دانلود این موزیک با دو کیفیت خوب و عالی به همراه متن و لینک مستقیم از آبا موزیک

تنظیم کننده: مسعود نیک نام | ترانه: حسین محمودی

Download New Music Kasra Zahedi / Roze Meshki From Aba-Music.ir

دانلود آهنگ کسری زاهدی رز مشکی

متن آهنگ رز مشکی کسری زاهدی

|—♪♪ ABA-MUSIC ♪♪—|

من اگه بارون بشهم میبارم برات
اگه بشم آسمون آبیه هوات
آخ اگه تب کنی میمیرم بارت عزیزم
────
زندگیمو دادم به پای دلت
منو گذاشتی این روزا کجای دلت
بگو چرا ابریه هوات دلت عزیزم
────
اگه گل بودی از دلم میچیدمت
تو خوابم هر ثانیه میدیدمت
من تورو به همون رویاها بخشیدمت
────
بوی رز مشکی میدی عطر تنت میگه میری
قلبی رو که دادی به من حالا میخوای پس بگیری

|——♪♪ ♫♫ ♪♪——|

آرزوم داشتم واسه دوتامون
رفتی و مردن آرزوهامون
ستاره داشتی توی شبامون
رفتی کنار ستاره هامون
────
اگه گل بودی از دلم میچیدمت
تو خوابم هر ثانیه میدیدمت
من تورو به همون رویاها بخشیدمت
────
بوی رز مشکی میدی عطر تنت میگه میری
قلبی رو که دادی به من حالا میخوای پس بگیری

|—♪♪ ABA-MUSIC ♪♪—|

کسری زاهدی رز مشکی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۰
حسین عبدی

کسری زاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی