رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ سیروان خسروی دیوونگی

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳ ق.ظ

دانلود آهنگ سیروان خسروی دیوونگی

در این ساعت از روز همراه ما باشید با دانلود آهنگ شنیدنی ” دیوونگی “ ♪ این دیوونگی با تو یه جور دیگس ♪ با صدای سیروان خسروی + متن ترانه و پخش آنلاین با دو کیفیت 128 و 320 از آبا موزیک

Download New Music Sirvan Khosravi / Divoonegi From Aba-Music.ir

دانلود آهنگ سیروان خسروی دیوونگی

متن آهنگ دیوونگی سیروان خسروی

 

نذار این حس بینمون بره منو تو دلت حبس کن
عشقیو که حتی یه لحظه نمیکنه ولت لمس کن
داره با تو یادم میره دیگه اون روزای سردو
حال عجیبی بینمونه حسش میکنیم هر دو

این دیوونگی با تو یه جور دیگس
به این دیوونگی مثل ما دوتا کی هست
بارون عشق با تو میباره رو من
تو که پیشمی یه حال عجیبه تو من

خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم
آرزوم اینه بمونی کنارم
خوبه تورو دارم تورو دارم

 

قبل تو همیشه میگفتم هی با خودم تهش چی
تو مثل یه سیاره اومدی دور دلم گشتی
تویی تنها کسی که اومد و از مرز دلم رد شد
یه جوری خوبی نمیشه باهات یه ثانیه ام بد شد

این دیوونگی با تو یه جور دیگس
به این دیوونگی مثل ما دوتا کی هست
بارون عشق با تو میباره رو من
تو که پیشمی یه حال عجیبه تو من

خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم
آرزوم اینه بمونی کنارم
خوبه تورو دارم تورو دارم

 

سیروان خسروی دیوونگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۷
حسین عبدی

سیروان خسروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی