رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ مسعود صادقلو عشق لازم

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴ ق.ظ

دانلود آهنگ مسعود صادقلو عشق لازم

 کاربران عزیز در این لحظه دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ” عشق لازم “ ♪ نری بری تنها میشم اگه بری درد میکشم پیاده قدم میزنم دوباره سیگار میکشم ♪ اثری عاشقانه و دلنشین از مسعود صادقلو با دو کیفیت 128 | 320 به همراه متن و لینک مستقیم از آبا موزیک

تنظیم کننده: حسن بابامحموی | ترانه: مسعود صادقلو

Download New Music Masoud Sadeghloo / Eshgh Lazem From Aba-Music.ir

دانلود آهنگ مسعود صادقلو عشق لازم

متن آهنگ عشق لازم مسعود صادقلو

 

یه جای ساکت با تو شدم عشق لازم
تمام دنیا خاموش چشام به چشماته
تمام قلبم واسه دستای نازت
صدای راه رفتن تو واسه خونه لازم

دستات حس میده بهم
داری تو چه حسی بهم
من رو تو حساب کردم
نشه که بی حس شی بهم

نری بری تنها میشم
اگه بری درد میکشم
پیاده قدم میزنم
دوباره سیگار میکشم

 

بد میخوامت تورو برو اگه میتونی از قلبم
چی میشد دلم بخوادت کمتر
هر روز عاشق ترم از قبل

دستات حس میده بهم
داری تو چه حسی بهم
من رو تو حساب کردم
نشه که بی حس شی بهم

نری بری تنها میشم
اگه بری درد میکشم
پیاده قدم میزنم
دوباره سیگار میکشم

مسعود صادقلو عشق لازم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۷
حسین عبدی

مسعود صادقلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی