رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ احسان دریادل لالایی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵ ب.ظ

دانلود آهنگ احسان دریادل به نام لالایی

آهنگ جدید و غمگین ” لالایی “ ♪ آخه رفتاراش منو دیوونم کرده ♪ از هنرمند خوش صدا احسان دریادل با دو کیفیت

Download New Music Ehsan Daryadel / Lalaei From Aba-Music.ir

دانلود آهنگ احسان دریادل لالایی

 

دانلود آهنگ احسان دریادل لالایی

(دانلود آهنگ بسیار شنیدنی لالایی با صدای احسان دریادل + متن و دو کیفیت 128 و 320 از لینک بالا)

متن آهنگ لالایی احسان دریادل

افتادیم رو دور تکرارو
تا کی باید بشنویم از هم بد و بیرارو
تا کی میون بحثامون
از من هی اصرارو از تو هی انکارو
────
سکوتتو بشکن
نگو حرف ندارم نکن این کارو
یه رحمی کن به من که واسه تو شدم یارو
لالایی بخون واسم نمونم شبا بیدارو
────
لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
اسپند برات دود کنم دور کنم درد و بلاهارو
────
آخه رفتاراش منو دیوونم کرده
اگه دیدینش بهش بگید برگرده
سرده سر پر سردرده
نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۰
حسین عبدی

احسان دریادل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی