رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ عاشقت میمانم

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقت میمانم

دانلود موزیک جدید از فرزاد فرخ خواننده مطرح پاپ به نام {عاشقت میمانمو شعر نو میخوانمو عشق تو در قلب من پایان ندارد} با دو کیفیت Mp3 به همراه متن آهنگ و لینک دانلود پرسرعت از سایت فور موزیک

تنظیم کننده: بهنام میرزایی, ترانه و موزیک: فرزاد فرخ

Download New Music By Farzad Farokh Called Asheghat Mimanam

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقت میمانم

متن آهنگ عاشقت میمانم فرزاد فرخ

|— ♫♫ —|

توی آغوش بخشاینده ی تو تمامم را به جانت هدیه دادم
تو ای رویای من همه دنیای من اگر بی تو بمانم کوه دردم  •♫
بهشت آرزویم در نگاهت به شوق چشم تو دل میسپارم
تو از هر جا بری به من خواهی رسید به من که از خودم بیشتر دوستت دارم  •♫
عاشقت میمانمو شعر نو میخوانمو عشق تو در قلب من پایان ندارد
ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم بی تو قلب عاشقم سامان ندارد  •♫
عاشقت میمانمو شعر نو میخوانمو عشق تو در قلب من پایان ندارد

 

از تو زیباست جهان کوچک من غرق رویاست تمام باور من
آمدی در قلب و جانم با تو در عمق زمانم تکیه کن بر شانه هایم  •♫
روز عشق را با تو جشن میگیرم سرنوشت را در تو من میبینم
ای گل رویای من مظهر زیبایی من تکیه کن بر شانه هایم  •♫
عاشقت میمانمو شعر نو میخوانمو عشق تو در قلب من پایان ندارد
ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم بی تو قلب عاشقم سامان ندارد  •♫
عاشقت میمانمو شعر نو میخوانمو عشق تو در قلب من پایان ندارد
ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم بی تو قلب عاشقم سامان ندارد  •♫

|— ♫♫ —|

فرزاد فرخ عاشقت میمانم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۲
حسین عبدی

فرزاد فرخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی