رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ شهاب مظفری یادت نره

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ شهاب مظفری یادت نره

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری یادت نره

همراهان همیشگی وب سایت فور موزیک شنونده آهنگ من و تو با بوی بارون از شهاب مظفری باشید
دانلود با دو کیفیت Mp3 به صورت لینک مستقیم تنظیم کار از اشکان محمدیان ترانه و موزیک از مهریار

Download New Music By Shahab Mozaffari Called Yadet Nare

دانلود آهنگ شهاب مظفری یادت نره

 

 

متن آهنگ یادت نره شهاب مظفری

 

یادت نره انقده خواستمت که برن از دور و برت همه
هر چقدم بخوامت خب بازم کمه
آدم بده نشم آخر سر هی بگم میخوامت
تو بگی بی خیال عشق من حالم بده بمون عذابم نده
نری از پیشم میدونی بعد تو همه شبامم غمه
د لامصب هی من بعد تو شدم از این همه آدم زده
بمون عذابم نده
من و تو با بوی بارون چقد خوبه حال هر دوتامون
ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون
سرتو بذار رو شونم واسه عاشقی تویی بهونم
داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن
من و تو با بوی بارون چقد خوبه حال هر دوتامون
ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون
سرتو بذار رو شونم واسه عاشقی تویی بهونم
داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

♫♫♫♫

من و تو با بوی بارون چقد خوبه حال هر دوتامون
ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون
سرتو بذار رو شونم واسه عاشقی تویی بهونم
داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

♫♫♫♫

اصلا خیالتم جمع نشینه تو دلت یکم غم
تو دریایی پیش من آدما یه قطرن
تو ساحل دلت یه عمر قدم زدم من آخ فدات بشم من
من و تو با بوی بارون چقد خوبه حال هر دوتامون
ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون
سرتو بذار رو شونم واسه عاشقی تویی بهونم
داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن
من و تو با بوی بارون چقد خوبه حال هر دوتامون
ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون
سرتو بذار رو شونم واسه عاشقی تویی بهونم
داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
حسین عبدی

شهاب مظفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی