رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ب.ظ

 دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی

دانلود آهنگ ” دیدی دیدی گفتم بی تو یه درده مهراد جم ” کیفیت اصلی

Download New Music By Mehraad Jam Called Didi

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

 

متن آهنگ دیدی مهراد جم

 

تو یکم حوصله کن
بده من دلتو شدم عاشق تو
من میمونم میدونی
کاش توام بتونی پیش من بمونی
دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد
مال هم میشم هوا که سرده
|مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشه دلت دیدی
دیدی گفتم بی تو یه درده
مال هم میشم هوا که سرده
مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشه دلت

♫♫♫♫

قدم هام شونه به شونه با تو
نمیتونه بگیره کسی جاتو
تا ابد میمونی تو تو قلبم
غمت نباشه من خودم هستم تا آخرش با تو
فقط اخماتو وا کن دیدی
دیدی گفتم بی تو یه درده
مال هم میشم هوا که سرده
مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشه دلت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۴
حسین عبدی

مهراد جم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی