رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده کمان ابرو

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده کمان ابرو

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده کمان ابرو

دانلود آهنگ ” موهای فردارت دامن گلدارت حجت اشرف زاده ” + متن ترانه تنظیم کننده کمال صداقت ترانه: امید صباغ نو

Download New Music By Hojat Ashrafzadeh Called Kaman Abroo

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده کمان ابرو

 

 

متن آهنگ کمان ابرو حجت اشرف زاده

 

از چاله به چاه گونه ات افتادم
موهای فر تو میدهد بر بادم
ای دلبر ابرو قجر من
یک عمر پای تو تمام هستیم را دادم
موهای فردارت دامن گلدارت
تو خاطرم مونده خدانگهدارت
نفهمیدم چی شد شدم گرفتارت
هر لحظه میمیرم از فکر دیدارت

♫♫♫♫

از اول قصه آخرش را خواندم
از بس که خراب تو شدم آبادم
ای نصف جهان خلاصه ی چشمانت
زیبایی تو نمیرود از یادم
موهای فردارت دامن گلدارت
تو خاطرم مونده خدانگهدارت
نفهمیدم چی شد شدم گرفتارت
هر لحظه میمیرم از فکر دیدارت
موهای فردارت دامن گلدارت
تو خاطرم مونده خدانگهدارت
نفهمیدم چی شد شدم گرفتارت
هر لحظه میمیرم از فکر دیدارت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
حسین عبدی

حجت اشرف زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی