رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ گرشا رضایی شرم

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی شرم

Download New Music By Garsha Rezaei Called Sharm

دانلود آهنگ گرشا رضایی شرم

دانلود آهنگ گرشا رضایی شرم

متن آهنگ شرم گرشا رضایی

 

شرم به این دنیا به این دردا
به این عمری که بر نمیگرده
خودم رفتم دلم جا موند
کی تقدیرو اینجور عوض کرده
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

♫♫♫♫

یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم
اونی که باید واسه تو بودم نبودم
نبودم نبودم نبودم
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۳
حسین عبدی

گرشا رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی