رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ جدید میثاق راد چند روزی تعطیله

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میثاق راد چند روزی تعطیله

Download New Music By Misagh Raad Called Chand Roozi Tatile

دانلود آهنگ میثاق راد چند روزی تعطیله

برای دانلود از لینک بالا استفاده کنید

دانلود آهنگ میثاق راد چند روزی تعطیله

متن آهنگ چند روزی تعطیله میثاق راد

 

میزنیم بیرون دوتامون
من و تو شب نم بارون
نگاه بهم میکنی آروم
میگم شما عشق منی خانوم
جاده و شب و زمین سر
مستقیم میریم همینطور
امشب پایتم عشقم چونکه شما مال منی در کل
چند روزی تعطیله خب حوصلمون سر میره
دوست دارم یه طرفی بریم حالا که دلامون گیره
من باشم و خود تو بیدار باشیم تا خود صبح
دوست دارم خاطره بازیامون بذارم دور کند

♫♫♫♫

بریم یه جایی غم نباشه
میره یه نفره صد تا عاشق
خودشو بکشه کسی محاله بتونه عین ما شه
بریم یه جایی غم نباشه
بریم یه جایی غم نباشه
چند روزی تعطیله خب حوصلمون سر میره
دوست دارم یه طرفی بریم حالا که دلامون گیره
من باشم و خود تو بیدار باشیم تا خود صبح
دوست دارم خاطره بازیامون بذارم دور کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
حسین عبدی

میثاق راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی