رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ آصف آریا حال دلم

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ب.ظ

دانلود آهنگ آصف آریا حال دلم

دانلود آهنگ جدید آصف آریا حال دلم

Download New Music By Asef Aria Called Hale Delam

دانلود آهنگ آصف آریا حال دلم

متن آهنگ حال دلم آصف آریا

 

چشمای تو نقاشیه
انقد آرومی که قلبم میره دور از حاشیه
تو مثل دارویی برام
قد دریایی ولی حتی یه قطرت کافیه
وقتی بهم میریزم
سر موقع میرسی منو مرتب میکنی
من خیلی برات میمیرم
خوبه که توام یه وقتایی برام تب میکنی
حال دلم وصله به حال دلت
جون من جون خودت عوض نشو
واسه دلم خوبه چون آب و گلت
عشقمون چه خوشگله کنار هم
حال دلم وصله به حال دلت
جون من جون خودت عوض نشو
واسه دلم خوبه چون آب و گلت
عشقمون چه خوشگله کنار هم

♫♫♫♫

تو رگام خونی
واسه من تشنه تو مثل بارونی
آخه همه جوره قشنگی
هم با موهای مشکی هم موی رنگی
حال دلم وصله به حال دلت
جون من جون خودت عوض نشو
واسه دلم خوبه چون آب و گلت
عشقمون چه خوشگله کنار هم
حال دلم وصله به حال دلت
جون من جون خودت عوض نشو
واسه دلم خوبه چون آب و گلت
عشقمون چه خوشگله کنار هم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
حسین عبدی

آصف آریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی