رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک سرزنش

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ رامین بی باک سرزنش

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک سرزنش

Download New Music By Ramin Bibak Called Sarzanesh

دانلود آهنگ رامین بی باک سرزنش

متن آهنگ سرزنش رامین بی باک

نمیدونی بدون تو چی کشیدم
نبودی و به ته خط رسیدم
بی تو دارم زندگیمو میدم از دست
نفس من به تو بستس
سرزنش شدم به خاطر
اینکه عاشق توام هنوز
من که از تو دل نمیکنم
فکرشم نکن واسه یه روز
سرنوشت من بدون تو
بهتر از دیوونگی نشد
بعد رفتن تو زندگی
دیگه مثل زندگی نشد

خواستی ازم که عکساتو دور بریزم
اینکه دیگه به تو نگم عزیزم
قصه ی من بدون تو ناتمومه
تورو داشتن آرزومه
سرزنش شدم به خاطر
اینکه عاشق توام هنوز
من که از تو دل نمیکنم
فکرشم نکن واسه یه روز
سرنوشت من بدون تو
بهتر از دیوونگی نشد
بعد رفتن تو زندگی
دیگه مثل زندگی نشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۰
حسین عبدی

رامین بی باک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی