رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده لو من

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده لو من

Download New Music By Ali Khodabandello Called Man

دانلود آهنگ علی خدابنده لو من

متن آهنگ من علی خدابنده لو

اونا که خواستن ازم جدا باشی
الان کجان چرا نمیان دور و ور تو
اونا که گفتن بزار بره هستیم
نیستن ببین دور و ور تو
من چندبار بهت گفتم اینا خیلی حسودن
در حد عشق ما دوتا نبودن
اگه بودن چرا چشمات کبودن
من باعشق تورو خواستم و به چشمت نیومد
ببخشید که همین ازم بر اومد
فدات شم من چرا چشمات کبودن

 

انقده سرت با حرف این و اون پر شد
که الکی الکی از من و قلبم دلخور شد
آخرا نمیدیدی حتی تو خوبیامو
تو رفتی من چرا باید برگردم بیامو
من چندبار بهت گفتم اینا خیلی حسودن
در حد عشق ما دوتا نبودن
اگه بودن چرا چشمات کبودن
من باعشق تورو خواستم و به چشمت نیومد
ببخشید که همین ازم بر اومد
فدات شم من چرا چشمات کبودن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
حسین عبدی

علی خدابنده لو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی