رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ  امیر عظیمی عشق بی احساس

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی عشق بی احساس

Download New Music By Amir Azimi Called Eshghe Bi Ehsas

ترانه: هیراد حاتمی و امیر عظیمی, موزیک: امیر عظیمی, تنظیم کننده: بهنام میرزایی

  

متن آهنگ عشق بی احساس امیر عظیمی

کلی هنوز خاطره مونده که واست نساختمش

مونده یه عشقی توی سینم که هنوز نباختمش

پا به پات من زندگی کردم با تموم خاطرات

من برات میمردم اما زندگی کردم باهات

حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری

جای پامو رو ساحل دریا میبینی

دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من

تویی که حواترین آدم برام روی زمینی

کلی هنوز حرف نگفته مونده که با تو بگم

کلی هنوز راه نرفته مونده که با تو برم

تو دلیل این همه دیوونگی هستی برام

تو فقط حال خوش این زندگی هستی برام

حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری

جای پامو رو ساحل دریا میبینی

دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من

تویی که حواترین آدم برام روی زمینی

حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری

جای پامو رو ساحل دریا میبینی

دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من

تویی که حواترین آدم برام روی زمینی  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی