رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ جدید علی پارسا این سرنوشتمه

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی پارسا این سرنوشتمه

Download New Music By Ali Parsa Called In Sarneveshtameh

 

​​​​​​

متن آهنگ این سرنوشتمه علی پارسا

برای من تو با همه فرق کن
منو تو آغوش خودت غرق کن
بزار رو شونه هات یکم چشامو روی هم بزارم
حتی اگه میتونی اجباری دروغکی بگو دوستم داری
بگو که باورش کنم ازت توقعی ندارم
این سرنوشتمه هرجا برم غمه
تا میرسم به مقصدم دیره

از وقتی یادمه این بوده ماجرا من عاشق هرکی بشم میره

قبل از تو رو یادم نمیادم اما بعد از تو تو دیوونه خونم
احساس بعد از مردنو من تجربش کردم میدونم
تو روبروم دیوار میچینی تا پر کنم با عکس دوتامون
من با همینا زنده ام با فکرت هر شب زیر بارون
این سرنوشتمه هرجا برم غمه
تا میرسم به مقصدم دیره
از وقتی یادمه این بوده ماجرا من عاشق هرکی بشم میره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی