رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

رادیو جهان

رادیو جهان رسانه ای برای دانلود موسیقی و موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ های منتشر شده در سبک های مختلف موزیک

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان هوس

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکانهوس

 Download New Music Masood Roohnikan – Havas


برو فکر من نباش این شهر و کوچه هاش
مال منه غصه هاش ...
چقد خالی میشه جاش چشایی که دوسم نداشت
برو فکر من نباش ...
همیشه توی تنهاییم دلم جاتو خالی کرد
لب تر میکردی آسمونو با زمین عوض میکرد
همیشه توی تنهاییم دلم جاتو خالی کرد
لب تر میکردی آسمونو با زمین عوض میکرد
برگشتی شاید دوباره پیش اون که دل نداره

پای تو یکی جونشم میذاره ...
هر بار میگم آخرین باره که دیوونه میشه میباره
دلی که هیچ کسو نداره ...
همیشه توی تنهاییم دلم جاتو خالی کرد
لب تر میکردی آسمونو با زمین عوض میکرد
همیشه توی تنهاییم دلم جاتو خالی کرد
لب تر میکردی آسمونو با زمین عوض میکرد

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی